2012. március 5.

A tökéletes palacsinta receptje

A palacsinta egy tökéletes nasi. Ezer féle módon elkészíthető! Sósan, édesen, húsosan, zöldségesen, ízesen..sorolhatnám. Az én drága férjem kedvence a sajtos-ketchup-os. Mi a gyerekekkel az olvasztott csokisat imádjuk! Vaníliás cukorral meghintve is nagyon finom.
Mikor elkezdtem sütni, főzni a családomnak, a palacsintát úgy tanították nekem, hogy egy kis ez, egy kis az. Ebből alakult ki, hogy vagy eltaláltam az arányokat, vagy borzalmas lett az egész. A másik gondom az volt, hogy ha jó is lett a tészta, az első pár biztosan elszakadt. Aztán jött az, hogy : Na ebből elég!! Keresek én magamnak egy tuti palacsinta receptet! Inkább mérek, de jó legyen. Így is lett! Megtaláltam a tökéletes alapreceptet! Sosem rontottam el azóta, na és sosem szakadt el egy sem, még az elején sem.
Mindenkinek ajánlom ezt a tökéletes receptet!

Hozzávalók:

50 dkg liszt
4 egész tojás
7 dl tej
5 dl szénsavas ásványvíz
4 ek kristálycukor
6 ek étolaj
1 csipet só

Elkészítés:

A lisztet, a cukrot, a tojásokat, a sót és a vizet keverőtálba tesszük és kézi habverővel simára keverjük. Ezután hozzáadjuk az olajat és a tejet.
Forró-vas palacsintasütőben pici olajjal kisütjük a palacsintákat.

Az eredmény garantáltan tökéletes!

Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése